måndag 31 mars 2014

Veckan som gått - träning v. 13

Måndag: Styrka överkropp 1 timme
Tisdag: Pw 30 min + jogging 30 min
Onsdag: Vila / Fysio
Torsdag: Styrka överkropp 1 timme 15 min
Fredag: Pw 30 min + jogging 30 min + rörlighetsträning 15 min
Lördag: Styrka helkropp 1 timme 15 min
Söndag: Vila

Totalt: 5 timmar och 45  minuter

I timmar blev det inte såå grymt mycket träning men det har känts vill jag lova. Nya träningsprogram, för mig ovanligt mycket löpning och dessutom rätt aktiv fritid har gett mig en konstant träningsvärk. Efter lördagens helkroppspass kände jag mig rejält färdig, helt slut. Efter några timmars vila bar det ändå av vidare till bowlinghallen och sedan ännu till grannstadens ena dansgolv. Skönt att vara chaufför förresten, då följer man sina egna tider och far dit näsan pekar.  

Egentligen borde jag ännu på söndag traskat en dryg 10 km runda för att plocka in plogkäppar efter vintern, men kroppen sade helt enkelt "-Nej, jag måste få vila!". En vecka hit eller dit, jag orkade bara inte. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar