söndag 23 mars 2014

Aktiv lördag

Lördagen blev nästan just så aktiv som jag hade hoppats. Inledde morgonen med att börja städa i lägenheten innan jag fick avbryta och traska iväg till gymmet i värme och solsken. Gick där igenom mina tre nya träningspass som verkar minst lika jobbiga som de föregående så jag kommer säkert uppvaktas av en massa träningsvärk kommande vecka.

Det var öppet hus i gymmet samma dag med lite mässfeeling i hallen (massiva 4 bord..). Förra gången kom jag hem med ett nytt proteinpulver och nu fastnade två påsar proteinsnacks i tassarna. Smakar som potatissnacks men är mycket hälsosammare och basen är sojaprotein. Spännande.. Som ni ser tog det inte länge innan jag hade handen i den första av påsarna, för jag hann inte ens ta bild innan. Jag snaskade i mig ett tiotal och var sedan nöjd och kände att jag ätit mat. Hur ofta händer det med vanliga chips? 



Det blev två träningspass under dagen även om det senare blev betydligt kortare än tänkt. Totalt 3 timmar i gymmet på en dag. Kände mig värd middag, lite vin och trevligt umgänge under resten av kvällen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar