måndag 3 mars 2014

Treat yourself good

Ser fram emot en ovanligt härlig måndag! 

Ska göra ett besök i finfina salongen Beauty Salon Powder Room för brynfix och synnerligen välförtjänt pedikyr.  Mina fötter lever inte ett helt lätt liv vill jag lova, och så är de ju inte helt enkla att pyssla om heller då de är så fasligt långt bort... De kommer säkerligen må alldeles utmärkt av lite ompyssling. 



Ärligt talat har jag aldrig varit med om pedikyr, kommer jag kittlas ihjäl? Nej, men risken att jag somnar är troligen betydligt större. 

Sedan hoppas jag hinna hem, avslappnad och lite vackrare, hösa in lite mat och sedan dra iväg för veckans underkroppspass. Om jag åker sent till gymmet kanske jag slipper vara med om att förra veckans stora gymirritation upprepas. Gör den det så kan det vara att avslappningen ryker all världens väg och jag går bananas på småglinen. Basta. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar