fredag 21 mars 2014

Dagens irritation

Bloggar med reklam och kampanjkoder till höger och vänster. Hemsidor fulla med bilder på photoshoppade kvinnor som skulle få "brudarna vid apotekshörnet" att se classy ut. Bikinin som består av tre jävla trådar. Plastfolier som kommer få midjan att krympa 82 cm medan du sitter i soffan och käkar McDonalds. Och så vidare, och så vidare. Jag kan inte låta bli att undra om inte denna form av bloggreklam förstör mer för bloggarens egna rykte än fördelen av gratis. 

Allvar - när jag ser den tredje bloggen med precis samma reklamtext och kampanj, då ser jag rött. 

NOT!

2 kommentarer:

  1. Första gången här på din blogg och kan bara konstatera efter att sett dina bilder på din header att wow! Du har verkligen jobbat hårt.
    Jag har också lite svårt med bloggar som är full med reklam. Vet till sist inte vad som är vad.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jättemycket, och vad roligt att du hittat hit :)
      Nääe - äkta är bäst, ingen protest. Jag tänker i alla fall inte börja sälja mig för slafsiga gratisprodukter. Basta!

      Radera