måndag 3 mars 2014

Veckan som gick - träning v. 9

Så var en vecka undan igen. En vecka som träningsmässigt såg ut som följer.

Måndag: Styrka underkropp 60 min. ~400 kcal
Tisdag: Styrka överkropp 75 min. 311 kcal
Onsdag: Fysioterapi / vila
Torsdag: Kort länk, 30 min. 179 kcal
Fredag: Styrka helkropp + rörlighet 1 h 30 min. 406 kcal
Lördag: PW 60min  + rörlighet 10 min. ~300 kcal
Söndag: Vila



Alla de planerade passen kom med, överkroppspasset förlängdes med ett set på alla övningar, fredagens helkroppspass fick plötsligt en hel del fler repetitioner och veckoslutets powerwalk gick genom synnerligen varierande miljöer. Asfalt - sandväg - åker - granskog - tallskog - sandväg - asfalt. Lite omväxling till de vanliga "stadsrundorna", dessutom i bästa tänkbara sällskap - Mamma!

Det där med fler repetitioner i fredagens pass -  be inte tränaren räkna! ;)  

Totalt ca 5,5 timmar träning och 1600 förbrända kalorier. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar