onsdag 2 april 2014

Sportskadad klumpekloss

Någon hade fått stället till stången i en massa delar men inte ihop tillbaka. Tappert kämpade jag ihop ställningen igen och just innan jag var klar klämde jag fingret. Perklade och svor, hoppade på stället och försökte skaka ner ilskan som extra energi i benen istället. Gick väl sådär. För i h-vete peoples, städa undan efter er och lämna stället i samma skick som det var när ni kom - OK? Jag kunde faktiskt ha klippt av halva fingret där med lite mer otur.. ( dramatisk javisst ;) )


Helan och halvan


Sedan skulle jag bära bort stepbrädet jag använt, med fingret i vädret. Tappade naturligtvis brädet och hällde samtidigt ut halva min vattenflaska. 

Sen stapplade jag och var nära att göra en tiopoängare i torrt magplask när jag skulle stiga ur benpressmaskinen. 

Vissa dagar borde man hållas kvar under täcket, bara för att man är en fara både för sig själv och allmänheten. Jag fasar för att ta mig till jobbet och se hur mycket elände jag lyckats ställa till med där igår utan att ha märkt det.. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar