tisdag 4 mars 2014

Foodgasm

Igår var lugnt sagt en lite småbråd dag. Vilken tur att en stor del av programmet medgav att bara chilla under tiden som mina fötter fick bad, massage och allmän ompyssling. Mina fötter är som babyrumpor! Framme i hangö slängde jag in ett mellanmål för att överleva tills jag skulle hinna hem och laga mat. Väl hemma märkte jag att de tilltänkt upptinade räkorna låg kvar i frysen, synnerligen oupptinade. Att tina dem skulle ta en timme så jag tog mig helt enkelt till gymmet för benpass innan middag istället. Innan jag var hemma från träning var klockan 22.00 och jag hungrig som en varg. Middagen blev alltså nattmat, men jisses vad gott det var. Hade på skoj köpt marinerade räkor, faktiskt med riktigt bra innehållsförteckning trots marinaden, noll kolhydrater. Ohhhhh vad gott! Hungern och den sena timmen kan ha inverkat men jag njöt verkligen. Så gott, riktig måndagslyx! Alltså pirkkas frysta räkor i dill- och citronmarinad, påsen syns i bakgrunden.



Åt så jag var åttkantig innan jag stöp i säng. Kunde till och med somna fastän jag var så mätt. Fast med tanke på mina så otroligt slutpumpade ben var det kanske inte så konstigt ändå. Att tvätta ansiktet var en utmaning då benen bara darrade som asplöv.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar