måndag 27 januari 2014

Sovmorgon?

Idag hade jag kunnat sova till 08.00 istället för det vanliga 5.45. Börjar jobba först senare på förmiddagen på grund av ett halvotrevligt läkarbesök just strax. Istället för att idka sovmorgon rullade jag dock ur sängen klockan 06.00 och drog iväg för morgonträning. Nu kommer jag alltså ha ledig kväll för överkroppspasset är redan avklarat. Wihoo, tid för att träffa vänner that is! 

Tog chansen då gymmet var hyfsat tomt och prövade på lite nya övningar.

Rakt latsdrag. Den tog verkligen i ryggen så den lades upp som ny ryggövning i mina överkroppspass en tid framöver. 

Provade också på en variant av magövning i CC:n men jag vet inte.. får se om det blir träningsvärk eller inte så får det avgöra ifall jag gillade eller ej. Återkommer till den isåfall. 

Morgonträning är nog så härligt då det hinns med. Så trevlig känsla i kroppen resten av dagen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar