torsdag 2 januari 2014

2013

Mitt år 2013 kommer inte att föräras med någon längre text. Egentligen har mitt 2013 varit rätt så intetsägande. Det har varit..som förut. Samma hem, jobb, vänner, familj.... på gott och ont. Jag har inte behövt genomlida större sorger, men kanske heller inte några större glädjeämnen. Undantag finns naturligtvis.

2013 var ändå ett bra år. Jag må inte ha nått alla tänkta mål men jag har mått bra till 99%. Mitt självförtroende har varit bättre än någonsin, många vänrelationer har frodats och mycket bra har blivit gjort.

På våren hade jag en sprudlande energi, rasade i vikt och tränade massor. Dessutom hade jag huvudet på skaft och lade mig i en massa samhällsrelaterat. Sommaren var lugn, lång och härlig men träningen och därmed viktnedgången kom av sig en smula. Härligt var det dock och jag mådde sååå bra. Hösten kom med dålig energi och motivation och höll i sig med vissa undantag. Vintern kan jag inte ens anse att ha kommit än med tanke på fem plusgrader, gröna gräsmattor och en jäkla massa regn.

Jag är nöjd men jag ser fram emot att börja om nu. Nytt år, nya mål och nya tag på bloggen. Inga nyårslöften har getts, men på inrådan av en klok kusin - nyårsMÅL. Löften ger stress och press, men mål är något att kämpa mot och som kan utvärderas. To be continued..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar