onsdag 29 januari 2014

Jahapp.. vila var det ja..

Mitt arbetsdagen kom illamåendet på som stora hus. Jag tog till flykten illa kvickt och åkte hem och umgås med en flaska Jaffa och bananer. Var förberedd på det värsta men nu några timmar senare tror jag att det var ett falskt alarm. Kanske blodsockerfall eller något lurt med blodtrycket, ska hålla lite koll ett tag framöver.



Enligt dagens schema var det vila planerat. Vila indeed. Jag har slötittat på tv tillsammans med min lilla lurviga kompis från Windsor Castle och ikea-täcket (surprised are we). Det har bland annat medfört att jag blivit sjukt sugen på att köpa en Nicer Dicer Plus. Jäkla tvins-reklamer.. Däremot kan jag avstå från Sheer cover, Proactiv, Cerafit och Wonder core..Katten också vilken spännande och stimulerande dag. Nåväl, det viktigaste är väl att jag redan känner mig bättre och planerar på att må 1000 ggr bättre imorgon. Möjligen kommer jag ha lite, lite dåligt samvete över chokladen. Naturligtvis i blodsockerförhöjande syfte. Kröhöm. (det är fortfarande bara januari, inte februari!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar