torsdag 16 januari 2014

Livet kom emellan

Jag kom hem från jobbet, drog på mig träningskläderna och *ring ring* sa telefonen (egentligen kuckelikuu men det hör inte hit). Det var en bil som gått sönder vilket gjorde att jag fick rycka ut som chaufför och förlorade min inplanerade träningstid. I smyg var ja glad över ursäkten för jag har verkligen sån träningsvärk så jag kände att en vilodag till verkligen satt perfekt, men en plan är ju liksom en plan. 

Det känns lite surt att redan tredje veckan inte hålla löftet om ett konditionspass per vecka, men ja skippar hellre det än ett enda pass styrketräning. Finns helt enkelt inte möjlighet till fler än ett gympass till denna vecka. Ibland kommer livet emellan helt enkelt.

Vilodag alltså. Knopade istället ihop kyckling med en varm sallad på grönkål, ananas och ärter. Riktigt gott faktiskt! Fortsätter på mat-temat eftersom dagen började så också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar