onsdag 29 januari 2014

Oväntat beröm

Ni vet hur manliga personer i 99 fall av 100 tycker att det mesta vi kvinnor shoppar är rätt onödigt. Döm om min förvåning då mitt nyinköp från i förrgår möttes av hurrarop och applåder. Nå okej, det var en överdrift men det ansågs i alla fall vara ett bra köp. Score. Alltså bekväma, stadiga, varma skor för vinterväder. 

Sen att jag fick ett par skor till på köpet var heller inte fy skam för mig, men vi kan ju säga att det inte ansågs vara riktigt lika positivt.. *fniss* 



Nu vill jag ju ut och provgå dem helst omedelbums. Hoppas på bra väder så att veckans konditionspass kan utövas ute i form av långpromenad. Löpbandet är fortfarande sönder i gymmet så jag har en finfin ursäkt för att låta min 5k-utmaning vänta. 

Hälsningar från soffan. Imorgon ska jag upp ur soffan och fortsätta framåt. Vila är tråkigt. 

2 kommentarer:

  1. Yay! Bra när det inte blir bråk om inköpen, hehehe ;)
    Sv. Hihi, bra skrivet! Men jo, alla tycker ju olika och vissa gillar muskler, andra inte. Jag gillar massa muskler! :D Och huvudsaken är ju att jag blir nöjd med mig själv, sedan skiter jag i resten. (Om man nu blir nöjd någon gång? Haha)
    Jaa, du förtjänade verkligen den där jackan! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nääe, man blir knappast nöjd. Tänker på den där bilden där det står nåt i stil med att dagen du börjar träna är dagen från och med du alltid kommer att vara för liten/klen. :D

      Radera