fredag 3 januari 2014

Mål för 2014

Mitt första mål som förhoppningsvis nås snart är att igen komma tillbaka till formen före jul. Form är minsann en färskvara. För tillfället verkar varenda liten muskel i min kropp ha bytts ut mot flubb. Blekfet Jell-o.


Det följande är att nå målvikten. En gång för alla. Första året blev jag av med ca 7 kg. Följande ca 15. 2013 igen typ 7. 2014 vill jag att 5 kg ska ta sitt pick och pack och flytta. Det ska väl inte vara omöjligt. 

Vidare ska möjligast mycket förändringar göras i förhållandet kroppsfett-muskler. 

och sist men inte minst måste jag öva på dethär med att bry mig om vad andra tycker. Jag har gjort något många drömmer om, och jag har kämpat för mitt. Jag har rätt att vara stolt, jag har rätt att vara glad. Om någon blir irriterad på detta borde jag istället för att bli ledsen ta det som avundsjuka eller ytterligare bevis på framgång. Kort och gott - jag ska bli ännu bättre på att stå upp för mig själv och vara den jag är. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar