torsdag 10 april 2014

Stilmiss

Från arbetet raka spåret till gymmet. Gymbagen på axeln och snabbt klädombyte. Träna, häva in proteinshake och sedan hem, men först via butiken. Då kommer problemet. Vem vill lägga på vanliga kläder tillbaka efter träning? Och vem tänker på att ta med andra ytterkläder? Blommig scarf, yllejacka, klackar och gymtights. Sicken stilmiss.. 


Skorna rymdes tyvärr inte med i bildbeviset. 

Tänk att man inte lär sig av sina misstag heller. Det här händer ju about 3 gånger per vecka.. Träning är helt tydligt dåligt för ens modesinne. 


4 kommentarer:

  1. Sv: Det var en massa saker i den, om jag minns rätt. Jag hade i en avokado, en banan, en liten kiwi, några frusna vindruvor, en gnutta kokosflingor, ärtprotein och såklart ett par skedar raw kakao. Sen så mixade jag bara. Så den fungerade bra som återhämtning efter träning. :)

    Haha, jo det är alltid det där med andra kläder efter gymmet. Å andra sidan så trivs jag bäst i mjukisar, så det blir kanske inte så ofta konflikt. Vad det säger om min modemedvetenhet i allmänhet lämnar jag osagt. ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Okej, så i princip: släng i lite av det mesta, blanda ner kakao ;)

      Ja hemma ser man inte ofta heller mig i annat än mjukiskläder, helst onepiece, men jobbet har klädkod så jag är så illa tvungen att piffa mig lite om dagarna. På veckosluten är verkligheten en heeelt annan! Mjukiskläder, osminkad och håret på ända så man känner att man är ledig :)

      Radera
  2. Äter choklad och läser din blogg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Omg! DET är först en stilmiss ;)

      Just kidding. Jag brukar se på Biggest Loser medan jag smaskar gottis. Tror det är värre..

      Radera