onsdag 23 april 2014

Nöjd tjej efter legg dejj

Varav denna nöjdhet? Finner tre orsaker såhär på rak arm:

  1. Under förra veckans benpass upptäcktes det igen att jag inte tog i allt vad jag kunde - fastän jag själv trodde så. Kunde därför idag, när ännu en mental spärr var borta, öka mycket och i flera övningar. Benpasset blev just mitt nya favoritpass tror jag bestämt!                                                                           
  2. Ben passet var så lyckat som det kunde bli. På den där nivån att tightsen var nära på omöjliga att få på tillbaka efter det obligatoriska "jag har just druckit 1 liter vatten på en timme-toabesöket". Tänk simhallsbesök och att nyduschad försöka kråla in i en lite för tight simdräkt.  
  3. Sist men verkligen inte minst: Min träningsglädje verkar ha återvänt! Sömn och vila får inte underskattas!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar