tisdag 15 april 2014

En måndag

Saker att göra en måndag då solen skiner, fåglarna kvittrar och energinivån är på minus 28 efter en lång, jobbig arbetsdag? 


Spela mitt nya Sänka Skepp såklart! Super, super med magneter och suddbar tusch. Inget kladd och inga minismå pluppar att hålla reda på. Poäng åt leksaksväskan! Tyvärr kan man inte få åt sig spelet annat än genom att hålla leksaksparty då detta är en gåva, men leksakerna verkar vara väldigt bra och prisvärda så det är klart värt besväret. Obs, inte sponsrat inlägg!

Planen var att gå ut och gå, men innan maten var klar var jag så huvudvärkig och trött så inte ens det gladaste fågelkvittret kunde få mig att göra något vettigt. Dessutom hade jag så på nerverna av arbetsdagen. Det är en sak då man måste jobba övertid på grund av arbetssituationen eller deadlines, men då det till 100% beror på egna klåp och klanterier så vill jag bara slå huvudet i väggen. Hårt. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar