fredag 28 februari 2014

Det är något extra..

.. med känslan i kroppen efter helkroppspasset som jag gör det nu. Jag är pigg och glad, känner mig stark och energisk. Jag älskar känslan, och bara väntar tills jag får göra det igen om ca en vecka. 

Det är superkul att ha sällskap med i gymmet också. Jag bara överraskar mig själv om och om igen då jag har någon att visa mig duktig inför! Helt i onödan var jag innan orolig över hur det skulle gå att ha med en tränare, som liksom bara står och tittar på hur och vad jag gör. Jag som annars gillar att träna ensam ska ha en åskådare - Hujeda - men som sagt oroade jag mig över det helt i onödan. Istället är det en mycket bra spark i baken, och tiden och setten bara försvinner och avslöser varann i rasande takt för att det är roligt att ha någon att prata med i vilorna (däremellan imiterar jag främst blåsbälg).

Är lite, lite rädd för att det nya träningsprogrammet om 3 veckor kommer vara riktigt pain in the ass också, nu då upphovskvinnan ser att jag orkar mer än jag tidigare kanske gav sken av (inte avsiktligt - jag har inte själv insett det tidigare heller..). Vilken tur att jag ännu hinner jobba på kondisen tre veckor till innan dess, och framför allt, vilken tur att jag gillar att träna!  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar