onsdag 19 februari 2014

Fysioterapi

Idag är det vilodag. Tack och lov för jag kan inte gå som folk ens längre. Gnäll, gnäll, gnäll - ja men jag haar ju ont ju! 

Ont har jag också i nacken jämt (märkte ni vilken åsnebrygga!) så jag har fått en remiss av företagshälsovården till fysioterapi en tid framöver. Efter att ha fått några kotor omplacerade och så vidare så är jag rörligare i nacke och skulderblad än på länge, så skönt! 

Sen vill jag också påpeka att tatueringar ju måste vara so last season och hävdar istället att tape i svart och pink är sju-huuuukt inne! Så det så.. 


Lagom efter behandlig blir det överkroppspass imorgon. Bäst att passa på så länge jag är lite mer rörlig och avslappnad. Ska bli roligt att få prova på ännu ett nytt pass. Idag skickade jag också iväg en helt ärlig matdagbok. Inte en matdagbok att vara särskilt stolt över, men inte heller helt missnöjd - tror jag. Men jag behöver verkligen sluta äta lakrits hela tiden! Förr var det choklad men nu är jag helt beroende av lakrits. Är det inte det ena så är det det andra..

2 kommentarer:

  1. Hehe, jaaa, nya modet! :) Hoppas att du blir bra snart!
    Sv: Jaa, det hade varit skoj ^_^ Undrar hur han hade reagerat? Haha. Men man blir ju lite trött på folk som skall påpeka att de inte tycker att det är snyggt med physiquetjejer... :P Typ, varför skulle jag bry mig? Egentligen... Men ändå reagerar man, haha.
    Åh, trist med gummibanden! Annars kan jag verkligen rekommendera dem :) Men man måste ju ha rätt tjocklek/motstånd.
    Jobbigt med att inte svettas alls. Men hm, kanske är därför jag alltid är så svullen? Skall forska vidare i detta!
    Hoppas att du har en bra vecka!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så länge de rätta personerna tycker att det är snyggt så räcker det långt, resten kan hålla sina åsikter för sig själv. :)

      Radera