måndag 10 februari 2014

En nötkärnas veckoslut

Provsvaren har kommit och jag kan officiellt meddela att jag är frisk som en nötkärna. Nu önskar jag min förkylning dit pepparn växer, så jag kan återgå till mitt normala liv. För nu är jag saligt trött på att virka. Jag är också trött på att sitta. Men snart är jag igång igen, men om det blir som förut eller inte, det återstår att se.

När jag en gång hittat in på bloggen kan jag uppdatera lite om veckoslutet, för jag har trots allt inte enbart suttit och virkat. Innan jag stängde in mig med näsdukar och finrexin har jag bland annat hunnit gå på barnkalas. Prinsesspaket och kort, tårtor med Mamma Mu och Kråkan och en annan med Nicke Nyfiken. Min Kanin med Morot blev nog en succé även om de genast fick skiljas åt då moroten blev lagd i grönsaksskålen (där den hör hemma juhh..).


Vidare blev jag bjuden på middag - utmärkt restaurang (hemma hos vänner) dit jag gärna går igen. Förutom vinpimpling ingick spelet Rita och Gissa i programmet. Så hysteriskt roligt. Mina kinder känns fortfarande lätt ansträngda. Trevlig helg bakom trots att resten av veckan mest bara var skit. 




Konstverk, eller konstiga verk? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar