måndag 17 februari 2014

Köttsoppa

Den tyngsta av årets arbetsveckor har inletts, men det känns olej ändå eftersom jag också har proppat veckan full med roligt program. 

Igår tröttnade jag definitivt på att sitta still och vila, så jag tjuvstartade rolighetsprogramet med att pysa iväg till simhallen. Nu var det ju inte nära på så roligt och avslappnande som jag hade trott, då bassängerna mer påminde om köttsoppa. Så.jäkla.mycket.folk. Kryssade omkring bland skvättande proffs-simmare, vattenlöpare och äldre män som lekte livligare än barnen. Fick till kanske en halvkilometers simning innan vi gav upp. 

Idag ska jag och träna mitt första träningspass med Vicki, min PT. Tror väl inte jag kommer lyckas med nån topp-prestation idag precis men jag ser väldigt mycket fram emot att få fara till gymmet igen. Om de nu släpper in mig alls, för någon hade visst tappat bort deras räkning...

Sedan fortsätter veckan med kompishäng, massage, mera träning och till sist en Tallinn-kryssning i gott sällskap. Sämre kunde man ju ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar