tisdag 4 februari 2014

Blombloggen fortsätter



Tydligen är jag inne i en fas av tröstshopping där jag shoppar blommor. Idag blev det en ny arbetskompis för att jag är så störtförtjust i mitt omändrade arbetsrum att jag vill pynta det för att bli ännu likt mig. Så, en långrandig, trasslig blomma passar väl in i miljön. Den lär också växa väl då mina svordomar tidvis osar i rummet. Mina blommor här brukar dessutom må väl då de vanligen vattnas med kallt kaffe (med mjölk i!). I alla fall växte min förra blomma så väl att den inte längre fick plats och fick flytta ut. 

Fan också. Jag har verkligen inget liv nu, vilket betyder att jag har ännu mindre att blogga om. Förlåt. Dessutom är jag för mör-hjärnad efter massagen. Gör bäst i att bara hållas hemma i gömman tror jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar