tisdag 28 maj 2013

Who is this girl?


Känslan av att knappt känna igen sig själv i spegeln. Den känslan brukar endast infalla då jag känner att jag gjort bra ifrån mig, och ja, de senaste dagarna har jag gjort bra ifrån mig.

För att en gång för alla göra av med de sista kilona är jag tillbaka på att registrera mina 1400 kalorier per dag och allt godis är bannlyst. Jag brukar ju alltid säga att jag inte kan förbjuda mig att äta något för då växer begäret till otroliga proportioner - men nu tänker jag ge det ett försök. Helt enkelt för att min kaloribudget är så snäv om jag vill få i mig all den bra mat kroppen behöver, och motionskalorier är inte till för att kompensera de kalorier man slösat på strunt.

Önska mig lycka till, det kan behövas! Och inom några veckor hoppas jag kunna skriva ett långt inlägg om hur det känns att vara under BMI 24,9. Yes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar