torsdag 16 maj 2013

Tystnad råder..

Här råder radiotystnad men det är bara för att det händer så mycket just nu!

En nära vän och en kusin ligger på BB och det är så spännande. Av vännen har nyheterna redan anlänt (i dubbel bemärkelse) men jag väntar fortfarande på news av den andra blivande mamman. Måste nog våldgästa Borgå snart, vill känna doften av nyfödd bebis och ge en stor kram till den nyblivna mamman. Att ta sig och hälsa på kusinen är snäppet svårare så det måste vänta en tid..

Idag ska jag vara ledig och göra en dagsutflykt till Hangö. Ska till världensbästakosmetolog och slösa en massa pengar och till Sportia och slösa ännu mer pengar. Imorgon ska jag också vara ledig men då ska jag bara klaga på att jag gjorde av med för mycket pengar idag.

Så, dags att resa iväg söderut. *fniss*

1 kommentar: