måndag 26 maj 2014

Veckan som gått - träning v. 21

Måndag: Vila
Tisdag: Styrekträning underkropp ca 1 timme 30 minuter
Onsdag: Vila (aktiv, storstädning och fönstertvätt)
Torsdag: Jogging 40 min + promenad 35 min
Fredag: Vila
Lördag: Styrketräning överkropp ca 1 timme 30 minuter
Söndag: Styrketräning helkropp ca 1 timme

Totalt: 5 timmar 15 minuter

Igen var det slut på en era i PT-projektet, redan det andra träningsprogrammets alla veckor är genomgådda. Alla pass kom igen med den här veckan, men med lite modifieringar. Torsdagens länk gick enligt annat schema än förut, sprang längre än jag brukar och åstadkom ett nytt rekord. Söndagens tränignspass var inte likt något annat jag tidigare varit med om... Mer om det i ett annat inlägg. 

Är inte helt nöjd med veckan. Kunde ha fått in lite fler pass, men det var en sån här tid när vardagen kom emellan. Veckan var dock på intet sätt dålig. Efter en lyckad inbodymätning på måndag, nya rekord på torsdag, ökade vikter i militärpressarna (en för mig väldigt jobbig övning) på lördag och kreativ träning på söndag kan jag ju bara inte klaga!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar