måndag 5 maj 2014

Veckan som gått - träning v. 18

Måndag: Vila
Tisdag: Jogging 25 min + PW 15 min
Onsdag: Vila
Torsdag: Rörlighetsträning 20 min
Fredag: Vila
Lördag: Vila
Söndag: Motioncykel 15 min, styrka överkropp 70 min

Totalt: 2 timmar 25 minuter

Sjukvecka. En massa kroppsdelar som säger upp kontraktet. Jag får väl vara glad åt det lilla, lägenheten är fin och städad och jag har haft tid att pyssla med en hel del annat smått än att träna. Sen att det i alla fall står två timmar istället för noll på totalt känns bättre än inget. I synnerhet att jag fick avsluta veckan med ett bra pass var finfint!

Nu inleds en ny vecka och den kan väl bara bli bättre. Har en plan jag ska göra mitt yttersta för att följa. Den börjar med tre perfekta dagar.. Så perfekt det kan gå med endast en fullt funktionerande vrist. Jag får ta dagarna som de kommer träningsmässigt, men att ge upp finns garanterat inte med på kartan! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar