söndag 13 oktober 2013

Veckan som gått

Blir en ytterst korthuggen variant av veckan som gått nu. Har slarvat med att skriva och ta bilder så jag har så lite att komma med helt enkelt!

Måndag: Jobb, benpass, pizzabakning, sömn.
Tisdag: Jobb, snabbt äta gammal pizza, ut på utflykt med en god vän.
Onsdag: Jobb, armpass. Och sedan somnade jag antagligen för jag har inget minne av något annat från den dagen...
Torsdag: Jobb och sedan ett benpass med kompis. Bra pass, bra feeling trots att jag först var sjukt irriterad. Gymmet är en bra plats då man är irriterad!
Fredag: Jobb, ut och äta med sambon och sedan hem i soffan och titta på Madagascar 3. Vuxet och bra, framförallt skitkul!
Lördag: Ledig dag då jag bland annat bakat bulla för första gången medan jag var barnvakt. Skuttade sedan iväg till svampskogen. Terapi.
Söndag: Samma som på lördag men jag bjöd familjen på mat istället för att baka bulla. Drog iväg till en kompis på kaffe. (NU)

Kort och koncist en bra vecka, med kul happenings och lagom mycket av det mesta. Kanske inte uttalad konditionsträning men skogstramp räknas i min värld. Nu är det slutskrivet för denna gång så jag hinner ta en språngmarsch hem till kompisen en kilometer bort för en kopp kvällskaffe med skvaller.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar