söndag 20 oktober 2013

Its my birthday!

Det har varit ett hel helg av födelsedagsfirande och än är det inte slut. Härliga, härliga dagar. Jag låter bilderna tala:
Fiiina blommor

Annorlunda paketsnöre, man tager vad haver

Hälsokost ;)

Här kan vi b.l.a se att latmasken (jag) lagt mjölkburken på bordet..ajjabajja. 

Fin gåva - bilden snodd härifrån

Supergod jordgubbsbål! (varning för huvudvärk)

Glad tjej på bra fest

På morgonen fick jag pakeeeet. Ett riktigt genuspaket dessutom!

Mina efterlängtade hörlurar!

Jag har ätit en massa sötebröd och druckigt alldeles för mycket bål (bland annat). Idag lider jag alltså av matkoma och lite huvudvärk, och känner mig betydligt mer som 25 år gammal idag än igår. Men jisses vad kul vi haft. Sådana här dagar visar hur goda vänner man verkligen har. De har firat, dansat och sjungit - två gånger. Idag har jag också hunnit gråta glädjetårar över att ha blivit utsedd till en mycket stor ära. Jag ska bli gudmor till en till söt liten gosse till och jag är så glad, så glad. 

Utser härmed detta till den bästa födelsedagen hittills, och än är den ju inte ens över! Efter idag följer också födelsedagspresenten till mig själv - resan!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar