tisdag 22 oktober 2013

Urbanears Plattan


Mina nya kompisar invigdes igår. Jag är kär. 

4 kommentarer:

  1. Åh jag vill också ha sådana där! Ett bra bra lurar står högt upp på önskelistan :D
    Sv: Åh, ja det är sant! Är man själv från början så är det ju ingen som saknar en om man inte dyker upp på gymmet kl 17 som planerat :P
    Åhh, då kan jag få dina lussebullar då! Hihi! -Så får du min müsli ;)

    SvaraRadera
  2. Rekommenderar verkligen Urbanears. Tycker de sitter bra på huvudet utan att svetta fast sig för mycket, och ljudet är (enligt mig iaf) suveränt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, julafton i oktober är alldeles förträffligt! Hihi!
      Kommentarerna blir ofta fel här på SMU, vet inte varför :( Många hamnar i skräpkorgen på direkten av någon anledning, men jag tittar där och missar inget! :)
      Kanske får önskar mig ett bra Urbanears i julklapp i december då! Eller kommer det en lilljul i november också? Haha.

      Radera
    2. Vilken tur att du är noggrann med kommentarerna då :)
      När jag var liten brukade vi fira lillajul 1a advent så jag blev tvungen att kolla, men nepp, den är också först i december. Men vilken tur att tiden alltid rusar fram, det ÄR ju snart jul. Bra för mig - mindre bra för plånboken..

      Radera