onsdag 23 oktober 2013

Harmoni


Fjäril för mig betyder hopp. Jag känner mig alltid lika hoppfull och glad då jag ser en fjäril och därför är det min absoluta favoritinsekt. Finns det ens andra fina insekter? Jag som aldrig skulle köpa bokstäver till mitt hem såg idag denna i ett skyltfönster och blev störtförtjust.

Eftersom min mage har kramper och jag är sjukt deppad över att vara sjukskriven veckan till slut och därmed är grymt osäker på om resan alls ska kunna bli av, så behövde jag skämma bort mig själv lite och lät den följa med mig hem. Och hur fint passar den inte i min nya myshörna tillsammans med min finfina ljusgrej!? Hoppfull kärlek med blingfjärilar och ett hjärta i sanden. Harmoni. 

3 kommentarer:

  1. Jaa, fjärilar är superfina! Trist med magen, hoppas att den snart blir bra igen.
    Sv: Tack tack, det känns verkligen superskoj med MM Sportssamarbetet! :D
    Haha, ja inte fan är det billigt med julfirandet! Måste börja spara redan i juni ;)

    SvaraRadera
  2. Voi nej, va har du me magen? :( Krya på dig super snabbt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har inte så många andra val än att krya supersnabbt! Känns redan lite bättre idag.

      Radera