onsdag 11 september 2013

Nyfiken!

Så, jag vet att ni är här och läser (statistiken avslöjar) men det har varit rätt tyst i kommentarsfälten, till och med fast jag försökt provcera lite - bland annat här.

Nu är jag lite nyfiken- vem är ni som läser? Skriv jättejättegärna en rad om vad som får dig att vilja läsa min blogg, vad just du vill läsa mer om? Eller skriv en random fråga. Vad som helst, men nu vill jag få lite livstecken på den här sidan annat än i statistiken, innan min skrivlust försvinner helt. Se det som ett hot. 





Bonusbild från senaste utgång då jag kände mig fin! Min nya partytopp är ju bara underbar, och jag förstår inte att jag ens tänkte tanken på att slänga min favoritkjol. Liksom varför slänga ett klädesplagg bara p.g.a. några knytnävsstora hål, då man istället kunde pimpa den med öljetter och sidenband och gå ner "några" kilo för att rymmas i den igen. Den här gången dessutom utan en magkorv som hängde över linningen.  

5 kommentarer:

  1. Puppiduu! Jag läser allt. Och ser framemot att pimpa din blogg till höststil ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ajju, säg till när du har tid så fixar jag lösen :)

      Radera
  2. Klickar in mig MINST 4 gånger per dag ;)
    Fråga: Är det möjligt med promenadsällskap 1-2 gånger i veckan? ;)

    Mvh: Din "slav" ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. 1. Jag är svindålig på att komma iväg på promenader, prioriterar vanligen annan träning.
      2. De gångerna jag faktiskt tar mig ut och gå medtvingar jag vanligen motsträvig inneboende :D
      4. Jag har ganska bestämda tider för när jag "hinner" träna.
      3. Jag lovar inget förutom att det garanterat inte lyckas varje vecka, men du kan gärna fråga så kanske jag hänger med ändå :P

      Radera
  3. Jag läser, men det räknar jag kallt med att du vet redan. ;) Måste skärpa mig med kommentarerna.

    Okej en fråga. Du skriver mycket om att nå normal vikt (bmi) men vad sedan? Har du några vidare mål efter det? :)

    SvaraRadera