onsdag 11 september 2013

BodyPump - död

Jag sade ju att jag var sugen att prova på BodyPump igen. Do-did-done och nu sitter jag och dör BodyPump-döden. Visst är det kul, men saaattan vad tungt! Det var spännande att köra hem bilen (japp, jag var lat..) då armarna darrade som asplöv. Just nu märker jag att tangenterna också är ovanligt malplacerade, träffsäkerheten är dålig.

Skamlös google-stöld

Jag var lite tidig i gymmet så jag började med att cykla bort 100 kcal innan timmen började. Saldot blev därmed 649 kcal. Med en lyckad matdag därtill har jag nu ett underskott på 1174 kcal idag. Tänk om man orkat vara lika duktig alla dagar.

Problemet med mig och grupptimmar är att jag i alla paustillfällen hinner titta på alla andra skitsnygga människor i salen. Inte under övningarna - då har man fullt upp med sig själv. Spegeln avslöjar minsann vareviga skavank på mig, har ingen annan sådana?? Hängiga armar och skumpande mage. Jag har en lång väg kvar att gå... Orkar jag göra om det här passet sådär en miljon gånger till så borde det dock börja ta sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar