torsdag 7 november 2013

Nike Free Bionic


Jag är lite kär. Inget stuns, nästan som att vara barfota. De gav mig en helt ny balans i knäböj och utfall. Och så väger de som fjädrar. Amazing!

Dessa går med mina dabbiga ben enbart att använda i gymmet, spring och skutt kräver att jag har stötdämpning deluxe. Men, olika grenar behöver ibland olika utrustning, det är bara så.

Mina gamla var så snedslitna så det var dags att ge dem pension. Två år verkar vara absolut max användningstid för mina träningsskor. 

2 kommentarer:

  1. Men gud så snygga! Låter toppensköna också :)
    Sv: Hihi, tack tack! Jag gillar också före- och efterbilder, så försöker pussla ihop sådana så fort jag har möjlighet ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, eller hur!? Jag är totalt förälskad!

      Jag borde bli bättre på det här med före-efter bilder jag också. Tror jag ska försöka knåpa ihop en med detsamma faktiskt :D

      Radera