söndag 10 november 2013

Framgångshistoria

Som hjälpmedel för att gå ner i vikt har jag använt mig av bland annat Matdagboken och shapeup. Matdagboken främst för forumen med likasinnade, men en tid också för kaloriräkning och utmaningar.

Nu har jag fått en förfrågan om ifall jag kan tänka mig att göra en framgångshistoria de kan ha på sin startsida för att locka och peppa andra medlemmar och potentiella nya medlemmar.

Jag bara "Vah!? Jag en framgångshistoria?". Ska jag eller ska jag inte? Jag är ju inte den mest offentliga personen och inte många av mina vänner känner ens till denna blogg. Helt klart känner jag ju att det är rätt speciellt att bli utvald bland många framgångsrika medlemmar. Jag vill men känner mig ändå lite feg. Lite kloka ord nu hade inte varit helt fel....

I synnerhet som jag nu efter en fet pizza, coca cola zero och en halv godispåse, kombinerat med baksmällerelaterade krämpor som vad som känns som darrande inälvor och huvudvärk, känner mej som en riktigt skenhelig framgångshistoria.







2 kommentarer:

  1. Men vad kul, grattis! :D Och haha, ibland får man svulla pizza även om man är hälsosam!
    Sv: Haha, serien oförklarliga saker som inte finns i Finland :P Men en app kan man ju alltid ladda ned va?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst, men vad gör man med appen om butikerna inte finns närmare än i grannlandet? :D

      Svulla är rätt ord. För idag är jag svullen :D ha-ha-ha. (låter som sovdags för mig...)

      Radera