onsdag 27 november 2013

När (nästan) inget går som det ska

Men shit vad usel jag blivit på att uppdatera! Beror väl på att 99% av happeningen den senaste tiden inte platsar i blogg. Jag skulle vilja påstå att livet kommit emellan allt annat. Sen har jag haft skada efter skada, sjuka närstående och annat som man bara skulle vilja slippa. 

Maten under sista tiden har inte direkt varit bra, men snarare för mager än för fet. Dåligt proteinintag innebär förlorad styrka och muskler, vilket inte alls är vad jag eftersträvar. Inte för att jag skulle ha märkt det nu när jag fått till endast ett futtigt träningspass på två hela veckor.

Motivationen är väl inte på topp direkt men idag ska ett nytt träningsprogram utprövas eftersom jag efter några månader med det gamla har tröttnat rejält. Kanske ger det skjutsen jag behöver. För att inte låta helt supernegativ måste jag väll tillägga att det klart positiva i kråksången är att jag nu verkar ligga hyfsat stabilt under BMI 25.

Sliten och trasslig. Jag i ett nötskal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar