måndag 11 november 2013

Ajj!

Jag har ont i benhinnor och fotbotten. Det var så länge sedan sist så jag har glömt hur ont det gör. Hade massage-tid idag så jag bad massören försöka göra något åt benhinnorna också. Det gjorde så jäkla ont så jag var tvungen att fråga ifall han blir sur på mig om jag skrämmer iväg någon i väntrummet genom att råka skrika rakt ut. Konstigt nog överlevde jag utan och vågade mig efteråt på en lugn, lugn och kort promenad, men efter 2 km började det rista i ena fotbottnen. Varför oh varför!?

Kan inte komma på någon annan orsak än att ha skuttat linedance - igen till Cotton Eye Joe. Damn Rednex, det verkar alltid vara deras fel.... 

2 kommentarer:

  1. De, där jävla Rednex alltså ;) Hoppas att du får bukt med benhinnorna!
    Sv:AHAHAHA! Ja nu förstår jag problemet! Alltså, sorry! Trött och gammal, tänker inte så långt uppenbarligen ;) ;)

    SvaraRadera