måndag 29 april 2013

Oförändrat läge..

Halsen är fortfarande sjuk, ännu efter tre veckor. Nu blev det kortisonkur och ökad nervositet över om jag kommer vara i skick tills kursen i helgen eller inte.
Jag vill ju vara i mitt livs form då jag far dit men den har jag de senaste dagarna sett hoppa ut genom fönstret och segla iväg. Vågen visar plus, måttbandet visar plus. Ja det enda som är på minus är väl mitt humör.

Nu är det dags att riva sig i kragen och skärpa sig. Ont i halsen eller inte så ska det tränas idag. Benpass var det tänkt, inklusive minst 60st sqauts så att den framtida bikiniröven får sitt.

Bara att genomlida några timmar jobb till innan nya favorit träningslinnet åker på och jag hittar mig själv i smith-maskinen. Kanske var det där jag tappade min feelis och mitt goda humör, så jag hoppas det ligger kvar där, bara att plocka upp.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar