torsdag 25 april 2013

Älskade träning

Jag kan inte och vill inte komma ihåg när jag senast varit borta från gymmet i över två veckor. Det blev det nu och idag tog jag mig till hälsovårdaren för att garantera att jag inte längre har någon infektion i kroppen trots halsontet. Jag hade rätt och det är våren med bihang som satt sig i min hals och jag fick klartecken att träna. Ren lycka! Nu hade jag ju stora planer på att hinna träna upp mig innan kursen men istället för hårdträning har det ju blivit 14 dagar soffhäng, så jag har mycket att ta igen.


20+20+10 * 2


Nu hade jag energi för sju och det var bara underbart att träna. Senast jag var där hade jag halvt om halvt bestämt mej för att öka i benpressen. Två veckor borta eller inte så håller jag ju det jag lovat mig själv, och jag har träningsvärk redan nu, två timmar senare.



Färggrant ska det vara!

Wawoom, ökade till 100 kg i benpressen som tänkt, 6*3 reps, sedan var spaghettin i benen överkokt. Gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar