tisdag 23 april 2013

Ah, så mycket roligare

Det blev mer kul att fixa med bloggen direkt då den blev lite pimpad. Fick dock skäll för att jag har för lite bilder på mig själv så -  ni som ser mig hyfsat ofta - Fram med kameran och be mig posera för gud förbjude att jag skulle börja lägga upp 15 likadana webcam bilder på mig själv per dag bara för att ni ska få se min vackra nuna. Aldrig. I. Livet. Sen är jag heller inte den som fotar mig själv i gymmets spegel särskilt ofta, för i gymmet är jag ingen vacker "Kissie-tränar"-uppenbarelse vill jag lova. ;)

Så, fota på, jag ska fösöka dölja mina gamla "hjälp-en-kamera-reflexer".





2 kommentarer:

  1. Bloggen är jätte fin! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, lite uppfräschad! Mest ville jag veta att kommentarsfunktionen fortfarande beter sig som vanligt och jag vet att du är en säker kommentator :D

      Radera