söndag 16 juni 2013

Kenolandet och experiment

Här kommer det råda bloggtystnad några dagar nu eftersom jag strax sätter kosan mot kenons förlovade land - Gotland!

Innan jag far ska jag berätta om ett av mina experiment i gymmet igår, jag tog liksom chansen då jag var helt ensam i gymmet i över en timme. Tidigare klagade jag över att det i mitt gym inte finns en maskin för assisterade chins men nu hittade jag ett gummiband som klarade samma funktion, i alla fall nästan. 
Fick dock stå och klia mig i huvudet lite över hur jag skulle nå upp med fötter eller knän i gummibandet men det löste sig sedan med en bänk. Men satan vad tungt det är med chins och pull-ups också med assistans. Outch!


Sedan, efter resan börjar ett småintressant projekt. Ett experiment för framtiden kan man väl säga. Mer om det sedan :) 
Nu ska jag pressa ner träningskläderna i väskan ännu och sedan iväg. För ja - jag har kollat att båten har både gym och simhall. Semester ja - men det ska inte innebära viktuppgång nu då jag är så fruuuktansvärt nära mitt mål. Och så är det ju så förbaskat härligt att träna, så det så!

1 kommentar:

  1. Jag är sjukt avis. Älskar gotland, njut av semestern! :)

    SvaraRadera