torsdag 20 juni 2013

Guess who´s back

Hej och hå, jag är tillbaka från resan. Rödare/brunare i ansiktet än någonsin och med lite extra mat, godis och vätska i kroppen. Men jag mår som en prinsessa och dessa lediga dagar har verkligen gjort gott åt min trötta lekamen. 



Efter träningen idag återfick jag dessutom en massa energi. Enligt hörsägen syns det att jag gillar att träna, och ja det gör jag verkligen! Nu bestämde jag mig dock för att 6 veckor med samma träningsprogram får lov att räcka. Dels för att jag har en massa nya övningar jag vill börja jobba med nu, men också för att det gått åt pipsvängen med programmet denna vecka då halva veckan spenderades på Gotland, och dagens träning blev lite....annorlunda. 


Varför blev träningen annorlunda, undrar ni nu. (säg jo bara..)
För att jag inlett "projekt-PT". En win-win situation (hoppas jag) där jag får prova på hur det är att lära ut saker till och jaga på någon annan, samtidigt som "offret" hoppeligen når sina egna mål med lite hjälp från min sida. Så, idag tränade jag genom att visa spännande övningar för min "klient" som vi sedan pusslade ihop till ett träningsprogram. I alla fall tillfälligt, för att se hur det känns en tid framöver. Vidare höll jag en LÅNG monolog om hur jag tänker kring mat och dieter, och vad som fungerat för mig. 


Jag är så excited (kommer inte på något vettigt svenskt ord nu..) över hela den här grejen, mest för att jag hade skitroligt idag då jag fick dela med mig av det jag brinner för, men också för att jag är helt övertygad om att den här tjejen kan vad som helst bara hon vill det. Det ska bli så otroligt intressant att få följa med henne och se hur det går. Kanske kommer det uppdateringar angående det här också längs med.. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar