onsdag 5 juni 2013

Get working

Oj, här var det visst tyst..

Det har varit full rulle, med shopping, terrasshäng, träning osv..
Oh, who am I kidding. Egentligen har jag inte tait mig tid till att uppdatera för att jag suttit (och sitter) fast i den här:

One Perfect Summer

Shoppingen levererade väl inte riktigt så mycket som jag hade tänkt, men för plånboken antagligen tillräckligt. Bland annat följde två par nya skor med hem, och det bästa av allt - Röhnish shapetights. Ni vet såna där tights som man drar på sig och plötslig så ser man som super-fit ut och tänker "nämen, jag behöver ju inte träna idag, så snygg som jag är". Sedan tar man dem av sig igen och tänker "u wish - get working bitch". Såå superbt sköna är de i alla fall och allt hålls på plats - inget som dallrar då man springer och hoppar..

Aja, träningen går fortfarande bra, men efter 4,5 veckor med samma pass börjar det kännas lite tradigt. Jag har väl kommit med ökningarna så att säga, då det i början går att öka vikter mycket och ofta. Nu känns det som att framstegen uteblir, men man måste ju komma ihåg att se den stora bilden. Sedan kan jag heller inte räkna med likadan kraft och ork på kaloriunderskott. Och så är ju 120 kg i benpressen inte helt fyskam heller..

Kaloriunderskott ja - den biten har i alla fall fungerat. Ett drygt kilo blev jag av med under den senaste veckan och mätaren där till höger tog ett litet skutt. Inte. Långt. Kvar. Nu!




2 kommentarer:

  1. Hurray for Paige Toon! :) Har varit usel kommenterare men nu så! Varifrån hittade du Rönnisharna? Själv hittar jag dom ingenstans. :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har nu tre par, varav två är beställda hem till min moster i Swe som sedan forslat dem till mig, lite omständligt, så jag var överlycklig då jag hittade dessa i Sokos av alla ställen. Och de blev i slutänden till och med billigare skulle jag tro.

      Men säg det som inte "kostar".... sokos fick mina favoritsolglasögon i utbyte :(

      Radera