måndag 8 september 2014

Träning v. 36

Måndag: Styrketräning, helkropp med pulshöjare 75 minuter
Tisdag: Intervaller på löpband 45 minuter  + rörlighetsträning 15 minuter
Onsdag: Vila (Fysio)
Torsdag: Vila
Fredag: Styrketräning helkropp 60 minuter
Lördag: Skogspromenad 60 minuter
Söndag: Vila (ofrivillig)

Totalt: 4 timmar 25 minuter

Planen för lördag var egentligen att ge mig iväg och springa, men då familjen ville på skogspromenad så valde jag sällskap framom ensamhet med tanken att springa på söndag istället. Tji fick jag, halsen var som ett rivjärn direkt då jag vaknade på morgonen. Tillbringade istället stordelen av dagen i köket där jag tillredde kycklinggryta med en himla massa vitlök och vitaminer från en mängd grönsaker och dessutom en rejäl hög med bröd. Husmoderligt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar