måndag 7 juli 2014

Veckan som gått - träning v. 27

Måndag: Vila
Tisdag: Styrketräning helkropp 75 min
Onsdag: Jogging 20 min + PW 25 min
Torsdag: Lugn promenad 35 min + core 10 min + rörlighetsträning 10 min
Fredag: Styrketräning helkropp 75 min
Lördag: Vila
Söndag: Jogging 35 minuter + promenad 25 min

Totalt: 5 timmar, 10 minuter


Nöjd över att för första gången på länge ha fått in ens en promenad utöver det vanliga träningsprogramet. Ganska stabil träningsvecka skulle jag vilja påstå. Det var segt att komma iväg på det sista passet men igen en gång kom jag iväg tack vare att min fina mamma kom med och gick de första 15 minutrarna innan jag måste springa ifrån. Vi hade överenskommits om lämpliga rutter så ganska exakt efter mina 35 minuters joggande kom jag fast henne igen och vi kunde göra sällskap den sista biten hem. Guld värt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar