fredag 11 juli 2014

Favorit i repris

Släppte ut lite barnasinne igen, denna gång på en bakgård utan publik dock. Sjutton vad kul det kan vara, varför hade inte jag en sådan där som barn? Skuttade omkring i en halv evighet (emellan varven måste jag låta gudsonen få hoppa lite också, det är ju trots allt hans trampolin..) drog sedan ut på en länk i hettan och plankade några minuter som avslutning.


Väl hemma kunde det konstateras att sovrummet mer påminde om en bastu med mjuk inredning. Efter inte särskilt många minuters fundering kånkades madrasser och täcken ut på vardagsrumsgolvet, under takfläkten bredvid den öppna balkongdörren. Så mycket skönare! I alla fall tills jag skulle upp ur "sängen" på morgonen. Tydligen är hopp och skutt ännu bättre träning för magmusklerna än jag trodde! Kanske jag borde börja smyga dit oftare, typ medans gudsonen sover... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar