måndag 4 mars 2013

Yippiee! I have readers!

Lycka och välfärd. Det visar sig att min (obefintliga) blogg har läsare! Typ i alla fall två stycken!
Nu måste man ju uppdatera lite då, i alla fall för sakens skull.

Såhär är det: jag borde inte få näthandla. Klick klick, tänk vad lätt det är. Jag var på lite shopping för någon vecka sedan för att köpa nya träningstossor. Överraskande nog (nej?) var ju de tossor jag hittade lite, lite över budgeten så träningslinnet och -byxorna jag hade velat att skulle följa med mig hem fick stanna i butiken. Av någon outgrundlig anledning fick jag nyss e-post av Ellos att de plaggen är påväg hem till mig nu. Wihi!

Mina nya bästa kaverin ser ut såhär:

Nike LunarGlide+ 4 Women's Running Shoe
Det är egentligen ute-spring-doijor men de är tunna så därför går det att ha dem inne också. Eftersom jag har såna problem med benhinnorna behöver jag bra stöd och prima stötdämpning i alla träningspass där det förkommer mycket hopp och skutt. Och på löpbandet springer man ju, så jag tyckte det var ett bra val och jag är supernöjd! Känns dom att springa på marshmallows ungefär!

Röhnisch Koralliroosa/kuviollinen Röhnisch Alba Print Racerback -treenitoppi      Röhnisch Musta Röhnisch Bea Loose Capri Pant
Toppens färg är så min färg så det tog verkligen emot att lämna kvar den i Salo. Känns mycket, mycket bättre nu när jag vet att en likadan är påväg hem till mig! Och ett par lösare byxor ska bli skönt som omväxling till tights. Tänk att lite tyg kan ge så mycket motivation!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar