onsdag 13 mars 2013

En känsla av misslyckande

Då jag inte hunnit duscha direkt efter träning och hade hunnit börja frysa, gick jag i duschen igårkväll och  njöt av en skållhett dusch. En sådan dusch då man fryser som bara vad då man stiger ut ur duschskåpet för att ta handduken. Handuk ja, de som jag lade i tvätten för någon timme sedan? Så det inte finns en endaste handduk på närmare håll än i sovrummet, där det är ännu kallare. Behöver jag säga att det råkade sig så jag var ensam hemma..




Stressen på jobbet är just nu av den kalibern att jag vaknar på natten i tron att jag somnat och hjärtat bankar för att jag känner mig så stressad. Då kan ni tänka er hur jag känner mig nu då jag kommit tidigt till jobbet för att jobba undan så mycket som möjligt, bara för att konstatera att alla våra system ligger nere, på obestämd tid. Lär inte förbättra nattsömnen för nästa natt i alla fall. Skulle ha lust att gömma mig i en knut och gråta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar