fredag 23 augusti 2013

Några nya inneboende

Eftersom jag fortfarande hostar upp både slem och lungor (spännande eller hur) så har jag ju ingen träning att skriva om. Inte heller några imponerande resultat eller liknande. För att det inte ska bli total bloggtorka så tänkte jag berätta om mina nya skönhetsprodukter, som för tillfället ligger riktigt, riktigt varmt om hjärtat. Om man inte kan (jaja, kan och kan..) ty sig till bra mat och träning för att se fräsch och snygg ut så måste man fuska lite.. Kom ihåg att jag är en fullkomlig skönhetsamatör. Tänkte bara tråka ut er med mina favoriter sådär för skojs skull..

1. SP Luxe oil

Mitt hår är så tacksamt, och mjukt, och glansigt och lyckligt så det bara är alldeles, alldeles fantastiskt!


2. BareMinerals READY Foundation

Blev kär redan då min kosmetolog-väninna sminkade mig för utgång för en tid sedan. Nu har jag en helt egen <3


3. Lancome Bi-Facil

Den B.Ä.S.T.A sminkborttagning jag stött på. "Putsa-väck varje fläck" som det hade hett i Ankeborg..




Alla bilder är skamlöst kopierade från Google. Orka söka fram en kamera liksom..

Anti-skönhet är de inneboende som jag försöker bota med Raid varje dag. Myrjävlarna ger mig gråa hår!

Egentligen hade jag ju velat skriva ett inlägg om att trampa, stampa och spotta på människor man är avundsjuk på. Men jag måste suga på den karamellen en stund och fundera på hur jag ska formulera mig.. To be continued..

4 kommentarer: