tisdag 9 juli 2013

Tennis

En härlig, solig eftermiddag har spenderats på tennisbanan. Måste faktiskt säga att min väninna var betydligt trevligare att spela mot än garageväggen. Jag är nästan lite stolt över mig själv, för även om det inte gick bra per definition så är jag nöjd med min prestation. Undrar nästan om det inte gick snäppet bättre än förra gången, för åtta år sedan. Helt enkelt bara för att min kondition är en annan nu än då. Jag var inte så stor på den tiden ännu, men storlek och kondition har som bekant inte alltid ett så stort samband. Inte har jag världens bästa kondis nu heller, men den har satan i gatan varit mycket värre.


Oberoende så var det skitkul, och ett bra träningspass som gjorde av med 528 kcal. Nu hoppas jag bara att jag skötte mig så bra att väninnan vill ta mig med flera gånger. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar