fredag 12 juli 2013

Semesterlängtan

Semestertystnaden slog in på bloggen redan före semestern. Jag har haft för bråttom för att ens hinna träna sedan tisdagen, så det säger en del om mitt program den här veckan.

Vad an denna stress? Jo, det ska spenderas en hel vecka på paradisön, och eftersom jag prioriterat allt annat framför t.ex. klädtvätt så har det utan att skoja funnits en heeeel del att göra som förberedelser innan resan. 

Min lilla bykställning rymmer att hänga upp ungefär en maskin med tvätt. Då kan ni tänka er synen av min lägenhet efter att ha tvättat tre maskiner. Varje.Liten.Tom.Fläck.Täckt.Med.Vått.Byke. I kombination med lite öppna resväskor osv. Mitt ordningssinne gråter blod.

Nåväl, snart är det slut också på det kapitlet. Imorgonbitti åker vi ju, efter att ha jobbat de sista sju timmarna. Två veckor semester (två till senare). Livet ler!


Under resan ska jag inte bara ligga som en hög i solen och springa omkring hos släktingar - även om jag ska göra det också, mycket. Jag har bland annat planerat ett besök i Avancia i Mariehamn. Ser fräscht ut och jag överlever inte en hel semestervecka utan att träna ens lite. Mina lunarglide får också följa med i väskan, nu efter att jag dammat av dem halva tennisplanen.

Ett inlägg utan bilder. Fast jag skaffat ny kamera. Ja fy på mej, jag vet!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar