onsdag 12 november 2014

Hjälp!

Jag har verkligen tappat 90% av min lust att blogga, det fastän jag ser att ni är några som tappert tittar in här nu som då.

Den första orsaken till bloggtorkan är att jag helt enkelt känner att jag inte har något klokt eller givande att komma med. Vad vill ni läsa om? Vad ska jag skriva?

Den andra orsaken är att jag känner mig skitlöjlig om jag tar en massa selfies hela tiden, samtidigt som bilder på mina fötter typ blir väldigt ointressant i längden. Och en blogg utan bilder är boooring.

Sedvanlig post-gym-klädsel. Yllejacka, gymppatights och klackar.. 

Den tredje orsaken är att jag inte längre orkar sätta igång datorn om kvällarna. Här tänker jag helt skylla på att man ju nu för tiden kan göra det mesta (läs: kolla fb och insta) via telefonen. Att blogga via telefonen blir dock för magstarkt, jag har ju för tusan sms-tumme redan...

Så, en utmaning till ni tappra själar som är kvar här: Vad vill ni läsa om? Kanske till och med dra till med en frågestund? Vad som helst, fast anonymt, så jag får en idé eller två till att fortsätta blogga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar